De werkgroep diversiteit organiseert deze avond om op zoek te gaan naar de kwaliteiten die we straks graag vertegenwoordigd zien op de kandidatenlijst voor de verkiezingen. We zijn heel blij met onze huidige raadsleden, maar de kandidatenlijst wordt natuurlijk een aanvulling hierop: door wie willen wij gerepresenteerd worden? Wie zijn voor burgers benaderbaar? Wie kan het beste de stem van Nijmegen verwoorden? Wie kan het beste politieke zaken realiseren?

Op deze avond zal Marieke van den Brink, managementwetenschapper aan de Radboud Universiteit, een toelichting geven op het fenomeen diversiteit en wat dat betekent voor een organisatie als een politieke partij.De avond wordt voorgezeten door Niels Spierings, oud-partijbestuurder en betrokken bij diversiteit in de partij en in de stad en wetenschapper op het terrein van genderstudies.

De werkgroep diversiteit heeft natuurlijk haar idee over kwaliteiten die nodig zijn, maar wat vind jij belangrijk voor de partij of voor de stad? We willen dat op deze avond met elkaar in kaart brengen. Wat is kwaliteit? Wat is ervaring? Laat je stem horen op deze avond. Er is  een mooi kleinkunstgezelschap om de avond extra glans te geven.

Het is om 20.00 uur (inloop vanaf 19.30 uur) in de bovenzaal van het Vlaams Cultureel Kwartier.  Iedereen is meer dan welkom op het politiek café over the Voice of Nijmegen!