Huis-aan-huisgesprekken

Onze gesprekken vormen de ruggengraat van onze campagne. We geloven niet in schreeuwen voor de bühne, maar in praten met elkaar. Je komt achter oplossingen en uitdagingen door te praten met inwoners van onze stad. En in gesprek kom je erachter dat Nijmegen een groene, sociale, en vrije stad is.
Sluit je aan en doe mee met ons gesprek!

Natuurlijk gaan we alleen met elkaar in gesprek als dit veilig kan. De gezondheid van Nijmegenaren staat voorop.
Kijk in de agenda voor alle data.

Campagnepand

Tijdens de campagne maken we een uitvalsbasis in het centrum van Nijmegen, ons fysieke hart van de campagne. In dit pand komen we samen, natuurlijk alleen als het kan. Maar juist in deze tijd is het belangrijk dat we onze verhalen delen. Inspiratie opdoen. En bouwen aan onze ideale stad.

Handige handjes, extra spullen, of het neerzetten van een interessant event: alles kan.
Wil jij met een van deze dingen meehelpen? Geef je op!

Hang een poster voor je raam

Hang een poster voor je raam, en zorg voor een grotere zichtbaarheid van GroenLinks Nijmegen. Op de poster staan onze speerpunten: DUURZAAM EERLIJK VRIJ!
Heb je nog geen poster? Bestel hem dan hier.

Draag bij aan online campagne

Nu het voorlopig even niet mogelijk is om bij elkaar te komen en langs de deuren te gaan, is het nóg belangrijker dat we een sterke online campagne voeren. Met jouw donatie kunnen we nog meer adverteren op sociale media.

Word lid van een projectgroep

Projectgroepen werken aan een mooi voorstel voor de stad, of zetten leuke evenementen neer. Zo zijn daar de werkgroepen wonen en mobiliteit. Voor een nieuw project van de werkgroep mobiliteit gaan we mooie wandelingen maken door onze winterse stad. Wandel jij ook mee? In januari gaan we op pad in Nijmegen-Oost en in februari stappen we door het groene Lindenholt. Kijk in de agenda voor meer info.
Wil je een keer komen kijken bij een werkgroep? Meld je hieronder aan!

Praat mee

Ook online komen wij bij elkaar. Bespreken we onze ideale stad. Posten we memes. Delen we leuke nieuwtjes. En leren we de lokale leden kennen. Wil jij ook in de Nijmeegse app-groepen? Meld je dan aan!

Ja ik doe mee!

- vul onderstaand formulier in, dan nemen we zsm contact met je op -