Doe mee

GroenLinks Nijmegen zet zich samen met andere Nijmegenaren in voor een groen, sociaal en mooi Nijmegen. Dat doen we met GroenLinks-fractieleden, GroenLinks vrijwilligers, bewoners. En met jou!

Op 21 maart 2018 zijn de gemeenteraadsverkiezingen. Voor die tijd gaan we laten zien dat Nederland kan veranderen! Want het is tijd voor verandering. Tegen het economisme, voor natuur en klimaat, tegen tweedeling, voor een sociaal Nederland voor iedereen.  Lees onze vacaturekrant en kijk wat jij kan doen om Nederland te veranderen.

Meedoen?

Wil je meehelpen Nijmegen nóg groener en socialer te maken? Meewerken of meedenken aan bijvoorbeeld een groenere buurt, betere fietsvoorzieningen, betere bijstandsregelingen of iets wat jezelf bedenkt natuurlijk. Wil je inhoudelijk meedenken over tal van lokale en nationale onderwerpen? Dat kan in de vele werkgroepen die onze afdeling rijk is.

Wil je iets doen, maar weet je niet zo goed wat? Geen probleem: Bel naar Toon Verploegen 06-50220952 of mail hem: toon.verploegen@topaas9.nl

Weinig tijd?

Je kunt met weinig tijd al veel doen:

1. Like ons op Facebook
  2. Volg ons op Twitter
  3. Werf een lid
  4. Nodig je vrienden uit onze Facebook pagina te liken
  5. Retweet onze tweets
  6. Doneer geld (zie hieronder)

Doneren
Wil je ons steunen met een financiële bijdrage? Fantastisch! Dat kan op rekening NL06INGB0000267826 t.n.v. GroenLinks Nijmegen. Wij zien er op toe dat de bijdragen van onze leden en donateurs goed worden besteed en zullen hierover natuurlijk ook verslag doen.