Noël Vergunst

Woont in Bottendaal

"Nijmegen is een prachtige stad om in te wonen en te werken. Al jaren geniet ik van de mooie groene omgeving en de vele creatieve initiatieven in de stad. Mensen komen hier voor elkaar op. Met GroenLinks hebben we Nijmegen een stuk groener en socialer gemaakt. Binnenkort opent Doornroosje een nieuw gebouw bij het station. De fietser krijgt steeds meer voorrang. En de zorg is voor iedereen dichtbij en betaalbaar. De komende jaren wil ik me weer inzetten voor een duurzame stad, een bruisende stad en een stad waarin mensen zich kunnen ontwikkelen. We kunnen nog meer doen om werkzoekenden aan een passende baan te helpen. Er zijn nog teveel mensen die niet of met moeite rond kunnen komen van hun inkomen. En vooral starters kunnen moeilijk een betaalbare woning vinden. Ook kunnen we nog veel meer schone energie opwekken in de omgeving. Met de inwoners van Nijmegen werk ik de komende vier jaar weer aan een mooie stad."

www.vergunst.com